četvrtak, 31. listopada 2013.

QUICHE S MIŠANCOM I DIVLJOM BLITVOM



Uvijek me jako razveseli kad vidim mišancu na pijaci. Iako, moram priznati da mi je proljetna draža od ove jesenske jer u proljetnoj bude puno divljeg mladog luka, a to mi je najdraži dio mišance. U ovoj jesenskoj bude dosta koromača kojeg ja onda izvadim jer je to jedna od rijetkih namirnica koju ne volim. I pored toga ostane podosta gorkastih trava koje se mogu fino lešati pa začiniti na salatu s tvrdo kuhanim jajima (kao šparoge), skuhati skupa s krumpirima ili ubaciti u ovakvu nekakvu pitu. Ja sam mišanci dodala još i divlje samonikle blitve pa ih skupa s jajima, skutom i slatkim vrhnjem pretvorila u ovaj quiche. Odlična je to večera, ali i doručak/ručak drugi dan.

Tijesto:
250 g brašna
150 g maslaca
malo soli
ledene vode koliko vam treba da zamijesite tijesto (nekoliko žlica)

Nadjev:
250 g očišćene mišance i divlje blitve
100 g skute (ili običnog svježeg sira)
150 ml slatkog vrhnja
50 ml punomasnog mlijeka
4 jaja
sol, papar

Prvo desetak minuta prokuhajte mišancu i blitvu. Dobro ocijedite, nasjeckajte i pustite da se hladi (najbolje u cjedilu kako bi sva voda iscurila).

U posoljeno brašno dodajte hladni maslac narezan na kockice pa ga rukama ili mikserom utrljajte u brašno dok ne dobijete smjesu nalik mrvicama. Dodajte hladne vode koliko vam treba da umijesite tijesto. Ja to radim tako da u malu šalicu stavim led, prelijem s malo vode i onda lagano dodajem koliko mi treba. Formirajte disk od tijesta i stavite ga u hladnjak dok pripremite nadjev.

Skutu zgnječite vilicom pa je pomiješajte s blitvom i mišancom. U posebnoj posudi pjenjačom umutite jaja, vrhnje i mlijeko. Dodajte sol i papar, a zatim i skutu i mišancu. Promiješajte.

Razvaljajte tijesto, stavite ga u kalup za pite, nabockajte na par mjesta vilicom i ulijte nadjev. Pecite oko pola sata u pećnici zagrijanoj na 200°C.


Umjesto mišance i divlje blitve možete naravno koristiti i špinat ili običnu blitvu, samo njih kraće kuhajte. Dovoljno ih je samo blanširati.



Nema komentara:

Objavi komentar