utorak, 22. listopada 2013.

PEČENE JABUKE S MOUSSEOM OD PEČENIH KESTENA



Ako je prošli recept bio jesenski samo u mojoj glavi, ovaj bi trebao biti jesenski za sve. Inače nisam fan deserata u čašama. Uvijek mi je prvo pitanje kad vidim tako nešto: "A gdje je tu tijesto?". Mislim, nemam ništa protiv povećih količina kreme, ali nekako mi nije to to bez tijesta. Međutim, ovaj sam desert svjesno ovakvim osmislila. Kesteni su sami po sebi dovoljno teški i gusti (sve na dobar način) da mi nikakvo tijesto nije trebalo. Tijesto bi me samo omelo u mom današnjem uspjehu, a to su pojedene tri od četiri čašice na slici.

Za ovaj će vam recept trebati malo više vremena. Nadam se također da nemate svježe sređene nokte jer vas čeka guljenje kestena. Naravno, možete kupiti i gotov kesten pire, ali on sigurno neće imati ovakvu divnu aromu kao ovaj od pečenih kestena, niti će imati sitne male grudice na koje ćete povremeno naletjeti dok ga jedete i svakako će vam umanjiti doživljaj kojeg sam ja imala jer sam naletila na kestene koji se nevjerojatno teško gule. Osim te sitnice, recept je super jednostavan. Evo ga:

500 g neočišćenih kestena
200 ml slatkog vrhnja
1 žlica šećera u prahu
2 jabuke
1/2 žličice cimeta
na vrh noža pimenta
1 red (20 g) tamne čokolade

Kestene operite pa ih tako vlažne zarežite u križ s jedne strane. Napravite duboke ureze kako bi bili sigurni da kesteni neće pucati. Pecite ih 30 – 40 minuta na 180C.




Jabuke ogulite, narežite na male komadiće, pospite cimetom i pimentom, promiješajte da se ravnomjerno oblože začinima pa ih poklopljene (može i s folijom) pecite 20 – 30 minuta odnosno dok ne postanu skroz mekane. Najbolje vam je krenuti čistiti jabuke čim stavite kestene u pećnicu da se mogu zajedno peći. Taman će nekako u isto vrijeme biti gotovi.

Jabuke pustite da se hlade i primite se čišćenja kestena. Sretno s tim. Kad su svi kesteni očišćeni (a nokti polomljeni) protisnite ih u pire uz pomoć stroja za mljevenje mesa ili pasirke.

Smiksajte slatko vrhnje u šlag i dodajte mu šećer u prahu. Probajte pa slobodno povećajte količinu šećera ako vam tako paše jer od ove jedne žlice neće biti uopće slatko. Meni tako paše, ali ne znači da će i vama.

U šlag od slatkog vrhnja umiksajte kesten pire i odložite u hladnjak da se malo stisne. U čaše složite pečene jabuke i na vrh kesten pire sa šlagom. Pospite naribanom čokoladom i uživajte. Zaslužili ste. Barem sam se tako ja danas tješila.




Nema komentara:

Objavi komentar