ponedjeljak, 21. listopada 2013.

CUPCAKES OD MRKVE S KREMOM OD SIRA



Kolač od mrkve s kremom od svježeg sira i limuna definitivno spada među moje omiljene kolače. Iako mrkve ima tijekom cijele godine, ovo je za mene nekako baš jesenski kolač.

Ideju za ove cupcakese sam našla kod Marthe Stewart ali sam napravila neke svoje izmjene. Ako vam se ne da raditi male kolačiće, možete napraviti jedan veliki i premazati ga kremom.

Evo recept:

Tijesto:
2/3 šalice šećera
1/3 šalice suncokretovog ulja
2 žlice limunovog soka
ribana korica 1/2 limuna i 1 naranče
1 žličica ekstrakta vanilije
1 velika jabuka - oguljena, narezana na male komadiće pa smiksana štapnim mikserom u kašu (umjesto jaja)
2 žličice praška za pecivo
1/2 žličice pimenta
1 žličica cimeta
1/2 žličice soli
1 šalica brašna
2 srednje mrkve – naribane na sitni ribež
1/2 šalice brašna od kvinoje

Krema:
200g svježeg sira
2,5 žlice šećera u prahu
1 žlica limunovog soka

Za tijesto pomiješajte odvojeno suhe i mokre sastojke (osim mrkve) pa ih spojite i umiješajte mrkvu. Rasporedite u kalupiće za muffine (ja sam dobila 9 komada, a Martha 12, vjerojatno zbog jaja) i pecite 20-25 min na 180C. Kad se ohlade ukrasite ih kremom koju ćete dobiti tako da sve sastojke smiksate zajedno.


Nema komentara:

Objavi komentar