srijeda, 28. kolovoza 2013.

SALATA OD PEČENIH PAPRIKA I FETA SIRA



Ovaj post bi se slobodno mogao sastojati od slike i naslova. I sve bi bilo jasno. Ova je salata toliko jednostavna da recept stane u jednu jedinu rečenicu. Međutim imam ga potrebu podijeliti sa svima jer je fantastičan u svojoj jednostavnosti. OK, jasno je da je ovo moje subjektivno mišljenje, ali stvarno bi bila šteta da ne probate ovu salatu. Obzirom da je dostupna samo u ovo doba godine dok ima crvenih rog paprika, sad je pravo vrijeme za to. Ja je pravim i jedem gotovo svakodnevno. Kao samostalan obrok ili kao prilog uz neko meso. Jučer sam je jela za ručak, danas za večeru. Sutra moram ići kupiti paprike. Opet.

Probavala sam dodavati razne dodatke u nju i svaki bih se put uvjerila da je najbolja u ovom najjednostavnijem obliku.

Pa evo recepta za jednu porciju:

2 crvene rog paprike
1 žličica suncokretovog ulja
1 kockica feta sira (2x2x2 cm)
1 žlica sitno sjeckanog peršina
1 žlica bučinog ulja

Paprike operite, osušite papirnatim ručnikom, premažite suncokretovim uljem i stavite peći na 200C 30 – 40 minuta. Okrenite ih tijekom pečenja da se ravnomjerno ispeku sa svih strana. Pečene paprike odmah prebacite u zdjelu koju ćete pokriti plastičnom folijom kako bi se paprike lakše mogle oguliti. Kad se paprike malo prohlade, ogulite ih i uklonite sjemenke (osim ako ih, kao ja, ne volite jesti u salati). Po njima namrvite feta sir, dodajte peršin i na kraju ulje. Promiješajte i imate gotovu salatu.  



Nema komentara:

Objavi komentar