subota, 15. ožujka 2014.

MARINIRANI JANJEĆI KOTLETI S MEDOM I KORIJANDROM



Uhvatila me Ottolenghi manija. Otkako sam prije desetak dana kupila njegovu prvu kuharicu The Cookbook, ne prestajem je listati. Sva sreća pa u Zagrebu postoji Harissa dućan sa začinima u kojem se može pronaći sve što Yotam koristi u svojim receptima, pa se recepti mogu dosljedno pratiti. Inače bi ovo bila obična janjetina u medu.

Ovo sam jelo pravila prošli vikend za ručak i svi smo bili jako zadovoljni. Poseban haj fajv dajem sama sebi jer sam uspjela jaaaako tanke janjeće kotlete spremiti tako da budu super mekani i sočni. Iako, kad sam jelo stavila na stol, muž me vrlo skeptično gledao jer je djelovalo poprilično zagoreno. Stvar je u tome što marinada u kojoj se meso paca lako gori zbog meda koji se u njoj nalazi, ali meso svejedno ostane mekano i sočno. Yotamu isto izgleda malo skureno na slici u knjizi tako da... It's ok.

Yotamov recept sam prilagodila utoliko što nisam imala svježi korijandar (kme) pa sam stavila sušeni, nisam imala ni mente (kme) ali umjesto nje nisam stavila ništa i nisam htjela staviti 120 ml suncokretovog ulja nego sam upotrijebila nešto manje maslinovog.

Evo što vam je potrebno:
80ak dag janjećih kotleta
15 g svježeg sitno sjeckanog peršina
2 žlice suhog korijandra (ili 15 g svježeg)
3 češnja češnjaka, sitno sjeckanog
10-15 g svježeg đumbira, naribanog
2 chilli papričice
sol
40 ml limunovog soka
45 ml soja sosa
60ak ml maslinovog ulja
2 žlice meda
4 žlice vode

Pomiješajte sve sastojke za marinadu, prelijte preko mesa, poklopite i ostavite u hladnjaku preko noći.


Sutradan zagrijte pećnicu na 200°C. Zagrijte gril tavu pa na njoj prepržite meso koje ste izvadili iz marinade po jednu minutu sa svake strane. 


Prebacite meso na tepsiju obloženu papirom za pečenje i pecite u pećnici 10 – 15 minuta.

Dok se meso peče, zgrijte marinadu i pustite je da lagano kuha 5 minuta. Poslužite uz meso. Kao prilog ovom jelu ja sam još poslužila pečeni krumpir, salatu od potočarke i pire od pečene Hokkaido bundeve i pastrnaka.





Nema komentara:

Objavi komentar