nedjelja, 8. ožujka 2015.

TORTA OD MRKVE I ORAHA S KREMOM OD LIMUNA, SLATKOG VRHNJA I MASCARPONEA

Kolače pečem iz više razloga. Prvenstveno zato što to volim, a onda, podredno, jer sam to nekome obećala, jer imam goste, jer idem u goste, jer sam nakupovala previše nečega pa to onda sada treba hitno potrošiti u kolač, jer sam naišla na neki super recept, jer je nedjelja, jer je nekom rođendan, jer mi se baš jedu... Međutim, rijetko kad mi se dogodi da se probudim s jasnim ciljem da ispečem točno određeni kolač. I to ne po nekom određenom receptu nego točno određeni kolač kojeg nisam nikada pekla jer on postoji samo u mojoj glavi i to od nedavno. E to mi se dogodilo jutros. Htjela sam jako napraviti kolač, zapravo tortu, od mrkve i oraha, ali ne premasnu kako to takve torte često znaju biti, i to s kremom od sira, ali ne svježeg jer nisam htjela taj okus, nego nekako drugačijeg. Ali ipak sira. I htjela sam da u toj kremi ima limuna.

Pa sam se onda malo inspirirala Internetom i na kraju osmislila recept. Nije ovo prvi put da radim tako nešto i dosta recepata na ovom blogu je nastalo upravo tako, ali ovo mi je najbolji recept ikad! Dobila sam točno ono što sam zamislila... Želim taj recept odmah danas ovdje zapisati kako bih ga mogla naći kad poželim i peći opet i opet i opet!

Tijesto:

120 g oraha
100 g brašna
100 g šećera
malo soli
1/2 žličice praška za pecivo
1/2 žličice sode bikarbone
1 žličica cimeta
na vrh noža pimenta
ribana korica 1 limuna
130 ml maslinovog ulja
3 jaja
1 žlica ekstrakta vanilije
300 g sitno ribane mrkve (dakle, važete očišćenu mrkvu spremnu za ribanje)

Sameljite orahe i odložite sa strane. Očistite i izvažite mrkvu, a zatim je naribajte na sitni ribež. Sve suhe sastojke (osim oraha) pomiješajte i odložite sa strane. U suhe sastojke naribajte limunovu koricu.

Miksajte naekoliko minuta na najjačoj brzini jaja, ekstrakt vanilije i maslinovo ulje. Umiješajte suhe sastojke, pa orahe i na kraju mrkvu. Pecite u kalupu za tortu obloženom papirom za pečenje (oni dm-ovi papiri koji su napravljeni baš za oklugle kalupe i ne zahtijevaju nikakvo rezuckanje i prekrajanje u predivni!) na 180C oko 45 min odnosno dok čačkalica zabodena u sredinu kolača ne izađe čista. Pustite da se skroz ohladi prije premazivanja kremom.

Krema:

250 ml vrhnja za šlag
100 g mascarponea
limunov sok i vanilin šećer po ukusu

Vrhnje stucite u šlag pa umiksajte mascarpone. Na kraju umiješajte vanilin šećer i limunov sok u proizvoljnoj količini. Ja sam stavila oko 2 žlice šećera i sok od oko pola limuna. Kušajte u procesu pa ćete vidjeti jeste li zadovoljni omjerima.







33 komentara:

  1. Pozdrav, samo želim reći veliku zahvalnost g. Johnu Williamsu za spašavanje života za moje dijete, dobio sam zajam od njega i sad mi je sreća obnovljena e-poštom danas za hitni kredit johnwilliamstrustfirm@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  2. zdravo.
    Jeste li odbijali zajam lažne tvrtke za zajmove, trebate hitan zajam kako biste isplatili račune, trebate unsecured kredite, tražite poslovne zajam? osobni zajam, stambeni kredit, auto kredit, studentski kredit, kredit za konsolidaciju duga, kapital rizičnog kapitala, itd ... otvorili smo financijsku priliku za pozajmljivanje tvrtkama i pojedincima u niskoj i povoljnoj kamatnoj stopi od 2% kamatne stope. ako ste zainteresirani za hitan kredit? Molimo kontaktirajte nas danas putem e-maila: (ROSELYNJAMES19@GMAIL.COM) i dobijte svoj kredit danas.

    OdgovoriIzbriši
  3. zdravo
    Ovo je informirati javnost da je Natwest kreditna tvrtka Otvorila financijsku priliku da pomogne ljudima u potrebama pomoći, kao što je financijska pomoć. Dakle, ako prolazite kroz financijske poteškoće ili imate bilo kakav financijski problem i trebate sredstva za pokretanje vlastitog posla ili morate platiti račune s dugim i kratkoročnim trajanjem po izboru s niskom kamatnom stopom na 2% godišnje za pojedince i tvrtke.please kontaktirajte nas danas putem e-maila: (natwestloancompany321@gmail.com) Biblija kaže (Luka 11:10) Jer svatko tko pita prima; onaj koji traži nalazi; i onome koji kuca, vrata će se otvoriti. Zato nemojte propustiti ovu priliku jer je Isus isti jučer, danas i zauvijek. Molim vas, ovo je za ozbiljno mišljenje i božanstvo od ljudi Primajte naše iskrene pozdrave iz Natwest kredita tvrtke, Kontaktirajte nas danas putem ove e-pošte: (natwestloancompany321@gmail.com)

    OdgovoriIzbriši
  4. Moje ime je gospođa Rita iz SAD-a, dobila sam zajam od 30.000 dolara od Heartland Financial USA, Inc. u roku od 2 sata nakon što sam se prijavio. kontaktirajte ih Heartland Financial USA, Inc. putem e-pošte> (trustloan88@gmail.com) ili WhatsApp broj: + 1-443-281-3404

    OdgovoriIzbriši
  5. Nudimo privatne, komercijalne i osobne zajmove s vrlo niskom godišnjom kamatnom stopom od samo 3% u roku od jedne godine do 20 godina od plaćanja bilo kojeg dijela svijeta. Dajemo zajmove u rasponu od 5.000 do 200.000.000,00 USD. Naš osiguran zajam i maksimalna sigurnost su nam prioriteti, zainteresirane osobe trebaju nam se obratiti danas putem e-maila: barclaysnationwideloancompany@gmail.com ili WhatsApp: +33753926689
    Imajte na umu da, ukoliko se ne primjenjuju manje od 18 godina, svi vaši podaci bit će pregledani ispravno visokom državnom komisijom, tako da ste sigurni da je izvornik prije prijave.
    INFORMACIJE O PRIJAVNICI
    Ime:................................................ .......
    2 Stanje: ............................................... ...........
    3 Adresa: ............................................... ......
    4 Dob: ............................................... ..............
    5 Broj telefona: .............................................. ..
    6 Zanimanje: ............................................... .......
    7 Spol: ............................................... .............
    8 Mjesečni dohodak: .........................................
    9 Potrebna količina: .........................................
    10 trajanja zajma: .............................................
    E-pošta: barclaysnationwideloancompany@gmail.com
    WhatsApp: +33753926689

    OdgovoriIzbriši
  6. TESTIMONY KAKO ZAVRŠNO DOBIO SAM KREDIT

    Svima danas, pružamo zajmove privatnim osobama, tvrtkama i suradnim institucijama. Ja sam gospođa Clency Dexter. Živim na Floridi i danas sam sretna žena. Želim zahvaliti gospodinu PENDELISU ZDRAVU zbog ponuda za zajmove . (Istina je) kontaktirajte putem adrese: pwloancompany484@gmail.com
    Srdačan pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  7. Pozdrav, moje ime je Amber Shaw i tu sam da vam preporučim legitimnog zajmodavca zajma koji mi je dao zajam u iznosu od 15 000 dolara, njegovo ime je gospodin Otto, iz tvrtke Mobil Funding Inc. ljubazno ih kontaktirajte za vaš zahtjev za kredit danas putem: mobilfunding1999@gmail.com kontaktirajte ga danas i zahvalite mi kasnije

    OdgovoriIzbriši
  8. Ovim želimo informirati širu javnost da KATE LISA KREDIT trenutno daje kredite ljudima kojima je potrebna financijska pomoć zbog epidemije COVID19 po niskoj kamatnoj stopi od 3%. Kandidati su prihvaćeni širom svijeta. Ako ste zainteresirani za prijavu zajma, obratite im se za više informacija putem e-maila: kateloansss@hotmail.com ili WhatsApp: +2348075180625

    OdgovoriIzbriši
  9. INSTANT AFFORDABLE PERSONAL/BUSINESS/HOME/INVESTMENT LOAN OFFER WITHOUT COST/STRESS CONTACT US TODAY VIA Call/Text +1(415)630-7138 Whatsapp +19292227023 Email drbenjaminfinance@gmail.com

    We are financial consultants providing reliable loans to individuals and funding for business, home and projects start up. Are you tired of seeking loans or are you in any financial mess. Do you have a low credit score, and you will find it difficult to get loans from banks and other financial institutions? then worry no more for we are the solution to your financial misfortune. we offer all types of loan ranging from $5,000.00 to $533,000,000.00USD with a low interest rate of 2% and loan duration of 1 to 35 years to pay back the loan secure and unsecured. Are you losing sleep at nights worrying how to get a Legit Loan Lender? Contact us via Call/Text +1(415)630-7138 Email drbenjaminfinance@gmail.com

    Do you have a bad credit? Do you need money to pay bills? Do you need loan to buy, refinance or renovate your home? Is it necessary to start a new business? Do you have an unfinished project due to poor funding? Do you need money to invest in any specialty that will benefit you? DR.BENJAMIN FINANCIER LOANS aims is to provide excellent professional financial services which include the followings

    * Personal loan * Business loan
    * Home loan * Farm Loan
    * Education loan * Debt consolidation loan
    * Truck Loan * Car Loan
    * Refinery Loan
    * Equipment Loan
    * Hotels Loan
    * Refinancing Loan

    Yours Faithfully
    Dr Benjamin Scarlett Owen
    Whatsapp +19292227023
    Call/Text +1(415)630-7138
    NOTE: GET YOUR INSTANT LOAN APPROVAL 100% GUARANTEED TODAY NO MATTER YOUR CREDIT SCORE. drbenjaminfinance@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Dobar dan,

    Naša tvrtka je tu da vam pomogne, odobravamo zajam i pojedincima i tvrtkama, bez obzira na iznos ili vremenski odmak. Također nudimo ulaganje u bitcoin za one koji su zainteresirani za ulaganje kako bi brzo i jednostavno zaradili. Kontaktirajte nas putem:
    E-pošta: hopkinsonloan@hotmail.com
    Whatsapp: +1 978-792-4582

    Hvala.

    OdgovoriIzbriši
  11. Sveiki visiem. Es redzēju komentārus no cilvēkiem, kuri jau ir saņēmuši aizdevumu no kredītiestādēm, un tad es nolēmu pieteikties saskaņā ar viņu ieteikumiem, un tikai pirms dažām stundām es apstiprināju savā personīgajā bankas kontā kopējo summu 30 000 USD, ko pieprasīju. Šīs patiešām ir lieliskas ziņas, un es iesaku visiem, kam nepieciešams īsts aizdevums, pieteikties pa e-pastu (loancreditinstitutions00@gmail.com), varat izlemt nosūtīt viņiem ziņojumu vietnē WhatsApp (+393512114999). Tagad esmu laimīgs, ka esmu saņēmis pieprasīto aizdevumu.

    OdgovoriIzbriši
  12. Have you been looking for financing options for your new home purchase, construction, real estate loan, refinance, debt consolidation, personal or business purpose? Welcome to the future! Financing made easy with us. Contact us as we offer our financial service at a low and affordable interest rate of 3% for long and short loan term, with 100% guarantee loan, Interested applicant should contact us for further loan acquisition procedures via: joshuabenloancompany@aol.com

    OdgovoriIzbriši
  13. Dragi tražitelji kredita.

    Imate li financijskih poteškoća? Želite li pokrenuti vlastiti posao? Ova kreditna tvrtka osnovana je kao organizacija za ljudska prava diljem svijeta s jedinom svrhom pomaganja siromašnima i ljudima u financijskim poteškoćama. Ako želite podnijeti zahtjev za zajam, kontaktirajte ih koristeći podatke u nastavku: e-mail: elenanino0007@gmail.com

    Ime:
    Potreban iznos kredita:
    Trajanje kredita:
    Broj mobitela:

    Hvala vam i Bog vas blagoslovio
    OSIGURANJE
    Ingrid

    OdgovoriIzbriši
  14. Dobar dan dame/gospodo, dobrodošli u jedinstveni kreditni kredit gdje se ispunjavaju sve vaše želje za kreditom, nudimo sve vrste zajmova, zajmove za kompanije, zajmove za investitore, komercijalne kredite, privatne zajmove i još mnogo toga itd.

    Sve što treba da uradite je da stupite u kontakt sa nama tako što ćete ispuniti ovaj formular za zajam i poslati dobro popunjen obrazac za kredit putem službene e-pošte naše kompanije direktno za bilo koju vrstu zajma koju želite Email: Unicreditbranchitaly@accountant.com ili WhatsApp; +393509811524.

    TVOJE IME:

    DRŽAVA:

    DRŽAVA:

    POTREBAN IZNOS:

    TRAJANJE:

    SEX:

    PRIHOD:

    NAMENA KREDITA:

    TELEFON/WHATSAPP:

    Popunite ovaj gornji obrazac i pošaljite nam svoj zahtjev za kredit putem službenog e-maila kompanije; Unicreditbranchitaly@accountant.com
    WhatsApp ; +393509811524.

    pozdrav,

    g. Elijah

    OdgovoriIzbriši
  15. Pozdrav svima,

    Dobrodošli u budućnost! Financiranje je jednostavno uz Patricia Kingsman kreditnu tvrtku.

    Jeste li tražili mogućnosti financiranja za svoje nove poslovne planove, Tražite li kredit za proširenje postojećeg poslovanja, Jeste li u problemu s neplaćenim računima i ne znate kojim putem i kamo obratiti se? Jesu li vas banke odbile? Tvrtka za zajmove Patricia Kingsman. kaže DA kada vaše banke kažu NE. Kontaktirajte nas jer nudimo financijske usluge po niskoj i pristupačnoj kamatnoj stopi od 2% za dugoročne i kratkoročne zajmove (osigurane i neosigurane). Zainteresirani podnositelji zahtjeva trebaju nas kontaktirati radi daljnjeg postupka dobivanja kredita.

    Usluge uključuju:

    * Kredit za automobil
    * Stambeni zajam
    * Zajam za kamione
    * Hipotekarni zajam
    * Zajam za konsolidaciju duga
    * Poslovni zajam
    * Osobna pozajmica
    * Studentski zajam.

    S kreditnom tvrtkom Patricia Kingsman. možete se oprostiti od svih svojih financijskih kriza i poteškoća jer smo certificirani, pouzdani, pouzdani, učinkoviti, brzi i dinamični.
    E-pošta: patriciakingsman.loans2016@gmail.com

    Pozdrav,
    Gospođa Patricia Kingsman

    OdgovoriIzbriši
  16. Patricia Bog će blagosloviti tebe i tvoje društvo

    Moje ime je Valerija Garbin Mikelić. Ja sam iz Ploča u Hrvatskoj i nemam ništa za reći. Svatko tko treba pravi zajam, a da vas ne prevari, trebao bi se prijaviti kod Patricije Kingsman jer sam danas podnio zahtjev za zajam od ove tvrtke nakon što sam pročitao toliko dobrih i divnih komentara o ovoj tvrtki. Podnio sam zahtjev za kredit kako bih podmirio svoje dugove i sve što mi je trebalo je 50.000 eura jer ću dijelom tog novca platiti školarinu svojoj djeci. Dok ovo pišem na internetu upravo sam danas primio zajam od ove tvrtke i tako sam sretan da nisam vjerovao da ću ikada više biti sretan jer sam prošao kroz mnogo toga i zahvaljujem Bogu na Patriciji Kingsman Bog će je blagosloviti i njegovo društvo što su mi izmamili osmijeh na lice. Dakle, bilo tko u cijelom svijetu iz Španjolske i drugih zemalja kome je potreban zajam, vaš pomoćnik je ovdje, a tvrtka je Patricia Kingsman, svatko tko je podnio zahtjev od tvrtke za zajam Patricia Kingsman neće imati problema jer ćete dobiti zajam točno u vrijeme kada vam ona kaže. adresa njihove tvrtke je Patriciakingsman.loans2016@gmail.com

    Još jednom te Bog blagoslovio, Patricia Kingsman, i neka dugo živiš kako bi nastavila pomagati ljudima.

    OdgovoriIzbriši
  17. Dobar dan svima na ovoj stranici

    Moje ime je Vera Madaric Kalta, ja sam iz Hrvatske i odlazim u grad Karlovac. Želim iskoristiti ovu priliku da pišem na internetu o gospođi Patricia Kingsman prije nekoliko tjedana. Trebala mi je pozajmica i prevarili su me lažni zajmodavci za oko 22.000,00 eura pa sam jednog dana odlučio ponovno potražiti zajam jer je zajam bio vrlo važan za moj posao, a zatim sam pronašao gospođu Patriciu Kingsman i vidio sam da toliko ljudi svjedoči o njezinoj tvrtki i nisam bio siguran da je njezin zajam ispravan, ali odlučio sam dati Pokušao sam i podnio sam zahtjev za kredit u iznosu od 750 000,00 randa, rekla mi je sve što trebam učiniti, uključujući naknadu koju sam trebao uplatiti, prvo sam mislio da je prijevara, ali sam pokušao jer sam vidio da ljudi također svjedoče o njoj dobra djela da je vrlo ljubazna i od pomoći pa me je, kad sam uplatio novac potreban za moj zajam, uvjerila da ću zajam dobiti za manje od 8 sati ili najkasnije 8 sati na svoj bankovni račun, rekao sam u redu i čekao sam jučer primio sam poruku od svoje banke da mi je na bankovni račun dodijeljen iznos od 750.000,00 eura pa sam je kontaktirao i rekao joj o tome, a ona je bila sretna što sam primio zajam. I obećavam sebi da ću svima koji su mi pomogli podijeliti njezino ime po cijelom internetu od njezine velike pomoći. Dakle, bilo tko u Hrvatskoj ili u cijelom svijetu, ako vam treba legitiman zajam, obratite se gospođi Patricii Kingsman jer je ona legitimna i sada znam čak i ako postoje lažni ljudi koji traže zajmodavca, gospođa Patricia Kingsman poslana je Bogom. Svatko tko treba brzi zajam kontaktirajte je putem Whatsappa ili pošte, ali ja sam je kontaktirao putem Whatsappa jer je brže. Whatsapp broj je +1 (575)385-0049, a adresa e-pošte tvrtke je patriciakingsman.loans2016@gmail.com. Hvala i pozdrav svima koji su pročitali moju poruku.

    OdgovoriIzbriši
  18. Are you tired of looking for loans and mortgages, or have you been constantly rejected by banks and other financial institutions or a microfinance scheme. With this we want to inform you with a 100% guarantee that we offer loans of any amount at an interest rate of 2% per month. We provide LOANS for business development. competitive advantage/business expansion. Be sure that we are certified, trustworthy, reliable, efficient, fast and dynamic. and participating financier for real estate and any kind of business financing, we provide long-term loan for a maximum of two to fifty years and all interest rates and calculate and enable annual payment Email: loancreditinstitutions00@gmail.com .

    We offer the following types of loans and much more;

    * Personal loans (loan without collateral)
    * Business Loans (Unsecured Loan)
    * Consolidation Loan
    * Combination Loan
    * Home Improvement

    To contact for loan search please reply with your email id so that I can send you more for your approval
    Thanks please contact us via email: loancreditinstitutions00@gmail.com
    call or WhatsApp: +393509811524

    OdgovoriIzbriši
  19. Zdravo, pozdrav od velikog bratstva Iluminata ... ova poruka je
    da vas pozovemo da nam se pridružite i budete sudionik * SLAVE * MOĆI * BOGATSTVA *
    ZAŠTITA * i također 1.000.000 dolara kao poklon dobrodošlice, automobil po vašem izboru,
    kuću po vašem izboru i mjesečni prihod od 200 000 $ .... odgovorite da ako
    ti si zainteresiran??

    E-MAIL (wordhomeilluminati@gmail.com)

    WhatsApp broj +2349157313968

    NAPOMENA; KOD ILUMINATA NEMA KRVI ILI LJUDSKIH ŽRTVA

    MOŽEŠ BITI BILO KOJA RELIGIJA KOJU POŽELIŠ, KRŠĆANINE. MUSLIMANI, OSTALI

    OdgovoriIzbriši
  20. Moje ime je gospođa Patricia Kingsman, mi smo novi legitimni zajmodavci 2023. i želimo pomoći svakom tijelu koje treba financijsku pomoć koju nudimo od 500.000,00 eura do 5.000.000,00 eura, a također dajemo zajmove u eurima iznad toga, pa ako trebate pomoć ljubazno nam pošaljite e-poštu na: patriciakingsman.loans2016@gmail.com kako bi se vaša transakcija zajma mogla izvršiti sada; bit ćete sa svojim zajmom u sljedećih 8 sati, to je brz prijenos i siguran je bez ikakvog kašnjenja. Zato pošaljite e-poštu: patriciakingsman.loans2016@gmail.com ako ste zainteresirani

    E-pošta: patriciakingsman.loans2016@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  21. Patricia Bog će blagosloviti tebe i tvoje društvo

    Moje ime je Remzija Hajrudinovic. Ja sam iz Zagreba, Hrvatska, nemam ništa puno za reći. Svatko tko treba pravi zajam, a da vas ne prevari, trebao bi se prijaviti kod Patricije Kingsman jer sam danas podnio zahtjev za zajam od ove tvrtke nakon što sam pročitao toliko dobrih i divnih komentara o ovoj tvrtki. Podnio sam zahtjev za kredit kako bih podmirio svoje dugove i sve što mi je trebalo je 50.000 eura jer ću dijelom tog novca platiti školarinu svojoj djeci. Dok ovo pišem na internetu upravo sam danas primio zajam od ove tvrtke i tako sam sretan da nisam vjerovao da ću ikada više biti sretan jer sam prošao kroz mnogo toga i zahvaljujem Bogu na Patriciji Kingsman Bog će je blagosloviti i njegovo društvo što su mi izmamili osmijeh na lice. Dakle, svatko tko u cijelom svijetu iz Hrvatske i drugih zemalja treba zajam, vaš pomoćnik je ovdje, a tvrtka je Patricia Kingsman, svatko tko je podnio zahtjev iz zajamne tvrtke Patricia Kingsman neće imati problema jer ćete dobiti zajam točno u vrijeme kada vam ona kaže. adresa njihove tvrtke je Patriciakingsman.loans2016@gmail.com

    Još jednom te Bog blagoslovio, Patricia Kingsman, i neka dugo živiš kako bi nastavila pomagati ljudima.

    OdgovoriIzbriši
  22. Dobar dan svima na ovoj stranici

    Moje ime je Siyabonga Bokamoso Kungawo ja sam iz Hrvatske i odlazim u grad Zagreb. Želim iskoristiti ovu priliku da na internetu pišem o gospođi Patricia Kingsman prije nekoliko tjedana trebao sam zajam i lažni zajmodavci su me prevarili za oko 22.000,00 eura pa sam jednog dana odlučio ponovno potražiti zajam jer je zajam bio vrlo važan za moj posao, a zatim sam pronašao gospođu Patriciu Kingsman i vidio sam da toliko ljudi svjedoči o njezinoj tvrtki i nisam bio siguran da je njezin zajam ispravan, ali odlučio sam dati pokušao sam i podnio sam zahtjev za kredit u iznosu od 750.000,00 eura rekla mi je sve što trebam učiniti uključujući naknadu koju sam trebao uplatiti isprva sam mislio da je prijevara, ali sam pokušao jer sam vidio da ljudi također svjedoče o njoj dobra djela da je vrlo ljubazna i od pomoći pa me je, kad sam uplatio novac potreban za moj zajam, uvjerila da ću zajam dobiti za manje od 8 sati ili najkasnije 8 sati na svoj bankovni račun, rekao sam u redu i čekao sam jučer primio sam poruku od svoje banke da mi je na bankovni račun dodijeljen iznos od 750.000,00 eura pa sam je kontaktirao i rekao joj o tome, a ona je bila sretna što sam primio zajam. I obećavam sebi da ću svima koji su mi pomogli podijeliti njezino ime po cijelom internetu od njezine velike pomoći. Dakle, bilo tko u Hrvatskoj ili u cijelom svijetu, ako vam treba legitiman zajam, obratite se gospođi Patricii Kingsman jer je ona legitimna i sada znam, čak i ako postoje lažni ljudi koji traže zajmodavca, gospođa Patricia Kingsman poslana je Bogom. Svi koji trebaju brzi zajam kontaktiraju je putem e-pošte, a e-mail adresa tvrtke je patriciakingsman.loans2016@gmail.com. Hvala i pozdrav svima koji su pročitali moju poruku.

    OdgovoriIzbriši
  23. Trebate li brzi zajam?

    Dobrodošli svi! Naš kreditni kapacitet kreće se od 2.000 € do 100.000.000 € s razumnom kamatnom stopom od 2%, uz vrlo jednostavne i lake uvjete. Ako smo pobudili vaše zanimanje, ostavite svoju poruku na e-mail: dakany.endre@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  24. Dragi solicitanți de împrumut

    Ai dificultăți financiare? Vrei să începi propria afacere? Această companie de împrumut a fost înființată ca o organizație pentru drepturile omului la nivel mondial cu unicul scop de a ajuta oamenii săraci și în dificultate financiară. Dacă doriți să solicitați un împrumut, vă rugăm să-i contactați folosind datele de mai jos: e-mail: elenanino0007@gmail.com

    Nume:
    Suma necesară a împrumutului:
    Durata împrumutului:
    Număr de telefon mobil:

    Vă mulțumesc și Dumnezeu să vă binecuvânteze
    Ingrid

    OdgovoriIzbriši
  25. Pozdrav svima,

    Dobrodošli u budućnost! Financiranje je jednostavno uz Patricia Kingsman kreditnu tvrtku.

    Jeste li tražili mogućnosti financiranja za svoje nove poslovne planove, Tražite li kredit za proširenje postojećeg poslovanja, Jeste li u problemu s neplaćenim računima i ne znate kojim putem i kamo obratiti se? Jesu li vas banke odbile? Tvrtka za zajmove Patricia Kingsman. kaže DA kada vaše banke kažu NE. Kontaktirajte nas jer nudimo financijske usluge po niskoj i pristupačnoj kamatnoj stopi od 2% za dugoročne i kratkoročne zajmove (osigurane i neosigurane). Zainteresirani podnositelji zahtjeva trebaju nas kontaktirati radi daljnjeg postupka dobivanja kredita.

    Usluge uključuju:

    * Kredit za automobil
    * Stambeni zajam
    * Zajam za kamione
    * Hipotekarni zajam
    * Zajam za konsolidaciju duga
    * Poslovni zajam
    * Osobna pozajmica
    * Studentski zajam.

    S kreditnom tvrtkom Patricia Kingsman. možete se oprostiti od svih svojih financijskih kriza i poteškoća jer smo certificirani, pouzdani, pouzdani, učinkoviti, brzi i dinamični.
    E-pošta: patriciakingsman.loans2016@gmail.com

    Pozdrav,
    Gospođa Patricia Kingsman

    OdgovoriIzbriši
  26. Pozdrav svima

    Moje ime je Sandra Bobek, ja sam iz Hrvatske i živim u gradu Zagrebu. Tražila sam zajam na internetu i sve što dobivam su prevaranti, ali pronašla sam ovu tvrtku za zajmove koja se zove Patricia Kingsman zajam i vidjela sam da ljudi na mreži svjedoče o postoje dobra djela pa sam odlučio pokušati hoću li ponovno biti sretan pa sam podnio zahtjev za zajam od 350.000,00 eura i zajmodavac gospođa Patricia Kingsman uvjerila me da će za 8 sati moj zajam biti na mom bankovnom računu tako da danas kao što sam bio radim vidio sam da mi je banka napisala poruku da na mom računu ima nekih 350.000,00 eura i zahvaljujem Patriciji Kingsman jer je stvarna pa ako vam treba bilo kakav online zajam, nemojte biti prevareni kao ja, prijavite se od ove tvrtke jer je ona jedina prava tvrtka koja daje zajam online. Njihova adresa e-pošte je patriciakingsman.loans2016@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  27. Moje ime je Vesna Rubčić Gudlek, ja sam iz Hrvatske, upravo sam dobila zajam od nove legalne zajmodavne tvrtke iz 2023., a ime tvrtke koja mi je pomogla s mojim današnjim zajmom je Patricia Kingsman zajmodavna tvrtka, oni su najljepša zajmodavna tvrtka koju imam ikad naišao sam jučer od njih podnio zahtjev za zajam i jedino što sam učinio bilo je platiti naknadu za prijenos koju su rekli da trebam platiti i odmah sam izvršio uplatu u sljedećih 8 sati dok sam bio sa svojim zajmom žao mi je što ne mogu recite koliko su mi pomogli, ali radi se o velikoj svoti novca tako da je svima ako trebate pravi zajam ovo prava tvrtka za zajmove koju možete kontaktirati, njihova e-mail adresa je patriciakingsman.loans2016@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  28. Moje ime je Sanja Valešić Kraljić i ja sam iz Hrvatske. Želim iskoristiti ovo vrijeme da svima na internetu kažem kako sam dobila svoj kredit nakon što sam 3 puta prevarena. Jučer sam podnijela zahtjev za kredit kod kreditne tvrtke Patricia Kingsman, vidjela sam kako ljudi svjedoče o njezina dobra djela i kako je pomogla ljudima pa sam se odlučio prijaviti, a ona mi je rekla što trebam učiniti, bojao sam se, ali jutros sam to učinio, upravo sam dobio upozorenje od svoje banke, ima novca na mom računu i provjerio sam iznos i to je bio moj zajam tako sam sretan. Stoga želim iskoristiti ovo vrijeme i reći svima na internetu da je ova tvrtka prava ako trebate zajam, ova je tvrtka prava tvrtka od koje se možete prijaviti, nemojte biti prevareni poput mene jer postoje prevaranti koji se prijavljuju od ove tvrtke i bit ćete sretni. njihova adresa e-pošte je patriciakingsman.loans2016@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  29. Pozdrav svima

    Ja sam Jadranka Majstorović i dolazim iz Splita. Tražio sam online zajam i bio sam jako uplašen. Nikada prije nisam podnio zahtjev za zajam i vrlo sam dobro pretražio i tražio pravu tvrtku. Našao sam tvrtku koja se zove Patricia Kingsman. Pogledao sam i vidio što su ljudi rekli o ovoj tvrtki bila istina, odlučio sam podnijeti zahtjev za zajam od tvrtke i trebao mi je zajam od 150.000,00 eura za pokretanje posla kada sam se prijavio rekla mi je sve što trebam učiniti, učinio sam to i uvjerila me da za 8 sati idem da budem sa svojim zajmom rekao sam u redu i čekao sam točno 8 sati. Dobio sam zajam od ove tvrtke dok ovo pišem. Nikad prije nisam bio prevaren i ova je tvrtka odlična. Čuo sam ljude kako govore o prijevarama, ali ja nikada prije nisam bio prevaren i zahvaljujem Bogu na tome. Dakle, svi ako trebate pravi zajam, ovo je prava tvrtka od koje se možete prijaviti, oni će vam pomoći, a vrijeme kada vam kažu da ćete dobiti zajam je točno vrijeme kada ćete dobiti zajam. Samo moram napisati ovu poruku svima kako se ne biste prijavili za zajam od pogrešne tvrtke ako trebate pravi zajam kontaktirajte ovu tvrtku i bit ćete sretni. Njihova adresa e-pošte je patriciakingsman.loans2016@gmail.com.

    OdgovoriIzbriši
  30. Želio bih da se zahvalim kreditno-kreditnim institucijama na divnoj i odličnoj usluzi koja je pružena za apliciranje za kredit. Veoma sam zadovoljan vašom uslugom i voleo bih da nastavim i ubuduće. Već sam uputio jednog svog prijatelja u ovu kompaniju i ubuduće ću sve upućivati samo na vas. Kontaktirajte na WhatsApp: +393512640785. Hvala vam. Primio sam zajam od 6.800 dolara od kreditnih institucija. Kontaktirajte ih ako vam je potreban hitan zajam na email: loancreditinstitutions00@gmail.com.. Uprava: +393512114999. ili +393509313766.

    OdgovoriIzbriši
  31. Trebate li brz i brz zajam za rješavanje svojih financijskih potreba, nudimo zajmove od 3.000,00 € do 100.000.000 € Max, pouzdani smo, kontaktirajte vjerovnika zajma putem e-pošte: elenanino0007@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  32. Dragi prijatelji, neka nam Gospod podari svoju milost kada postanemo nepovjerljivi. Da nam se dar naše vjere obnavlja svaki trenutak svakog dana... Amen idem ovim kanalom da vas obavijestim da mi nije dozvoljeno bankarstvo, upoznao sam kompaniju pod imenom Kreditne institucije koja pomaže ljudima u njihovim kreditima i dali su mi zajam od 16.000 dolara koji ću otplatiti sa vrlo niskom kamatom od 2%. Uvijek sam mislio da je nepošteno, koji iskorištavaju finansijsku slabost ljudi, ali uz malo samopouzdanja, dobio sam kredit za 72 sata. Svako kome je potrebna pomoć prava, zabranjeno čak i bankarstvo, otkup kredita; potreban vam je lični kredit, vaše banke odbijaju da vam daju kredit, u CDI ste i ostalo; WhatsApp:+393512640785 Savjetujem vam da stupite u kontakt sa kreditno-kreditnim institucijama. (y) (y)
    Njegova e-mail adresa: loancreditinstitutions00@gmail.com
    Adresa e-pošte: loancreditinstitutions00@yahoo.com
    Whatsapp broj: +393509313766
    Whatsapp ili SMS: +393512114999

    OdgovoriIzbriši
  33. SVJEDOČANSTVO KAKO SAM DOBIO KREDIT OD 2% KOLATERA. Trebate li kredit? Jeste li u dugovima? Da li želite da pokrenete posao i potreban vam je kapital? Trebate zajam ili financiranje iz bilo kojeg razloga? Ovdje imate pravu lokaciju za svoja rješenja kredita! Preporučujem (kreditne kreditne institucije) svima vama. Nude zajmove svima koji su zainteresovani da dobiju bilo koju vrstu kredita. Pozajmili su mi iznos od 36.000 dolara sa ILI bez kolaterala po stopi od 2%. Nude sve vrste kredita, čak i sa lošim kreditnim rezultatom. Njihove usluge uključuju kredite za obrazovanje, zajam za automobil, zajam za kamione, zajam za refinansiranje, osigurani i neobezbeđeni zajam, lični zajam, zajam za konsolidaciju duga, poslovni zajam, hipotekarni zajam, stambeni zajam, studentski zajam itd. Molimo Vas da nam pišete na Whatsapp broj: +393512640785 ili : +393509313766
    ili :+393512114999. email: loancreditinstitutions00@yahoo.com
    molim vas, ja sam referent koji uzima moj kredit od njene kompanije.

    OdgovoriIzbriši